CPM ແມ່ນຫຍັງແລະວິທີມັນເຮັດໃຫ້ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໂຄສະນາອອນລາຍລົງ

ຮຽນຮູ້ສິ່ງທີ່ CPM ແມ່ນແລະວິທີການນໍາໃຊ້ໃນງົບປະມານອອນໄລນ໌

ຖ້າທ່ານກໍາລັງຊອກຫາຊື້ພື້ນທີ່ໂຄສະນາ ອອນໄລນ໌ , ທ່ານຈະປະຕິບັດຢ່າງໄວວາໃນ CPM ໄລຍະ. ມັນເປັນຄໍາທີ່ໃຊ້ໂດຍອຸດສາຫະກໍາເພື່ອເວົ້າລົມກ່ຽວກັບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍສໍາລັບ "ປະທັບໃຈການໂຄສະນາ" ແລະມັນແມ່ນມາຈາກຫນ່ວຍທີ່ໃຊ້ໃນການໂຄສະນາດິຈິຕອນ. ມັນຍັງເປັນວິທີການທົ່ວໄປທີ່ສຸດທີ່ຈະຊື້ແລະຂາຍພື້ນທີ່ ໂຄສະນາດິຈິຕອນ .

CPM ຫມາຍຄວາມວ່າແນວໃດ?

CPM stands for Cost Per Mille, ແລະເປັນວິທີການເວົ້າ Cost Per Thousand ອີກ.

ໃນກໍລະນີນີ້, 1,000 ປະທັບໃຈໃນເວັບໄຊທ໌. ມັນບໍ່ຄວນສັບສົນສໍາລັບເງື່ອນໄຂທີ່ຄ້າຍຄືກັນແຕ່ແຕກຕ່າງກັນເຊັ່ນ CPC (Cost Per Click) ແລະ CPA (Cost Per Action / Acquisition).

ການປະກາດໂຄສະນາເປັນແນວໃດ?

ບາງຄັ້ງເອີ້ນວ່າມຸມມອງຫຼືເບິ່ງໂຄສະນາ, ການສະແດງຜົນການໂຄສະນາຫນຶ່ງແມ່ນທຽບເທົ່າກັບເຄື່ອງແມ່ຂ່າຍໂຄສະນາທີ່ຖືກເອີ້ນໃນການຕອບສະຫນອງກັບຄໍາຮ້ອງຂໍຈາກຫນ້າເວັບຈາກຕົວທ່ອງເວັບຂອງຜູ້ໃຊ້. ນັ້ນມັນ, ແລະນັ້ນແມ່ນທັງຫມົດ. ບາງຄົນຮູ້ຜິດພາດວ່າການປະທັບໃຈຂອງໂຄສະນາແມ່ນໂຄສະນາທີ່ຖືກສະແດງໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ (ບໍ່ວ່າມັນຈະສັງເກດເຫັນມັນຫຼືບໍ່) ຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌໌ຫຼືສື່ກາງອື່ນໆ. ນີ້ແມ່ນຄວາມຈິງທີ່ບໍ່ຖືກຕ້ອງ.

ຫນ້າເສຍດາຍ, ນີ້ຍັງຫມາຍຄວາມວ່າສະຖິຕິການສະແດງຜົນການໂຄສະນາມັກຈະບໍ່ຖືກຕ້ອງ, ຫຼືຖືກຫຼອກລວງຢ່າງແນ່ນອນ. ເຖິງ 15 ສ່ວນຮ້ອຍຂອງທີ່ໃຊ້ເວລາ, ການໂຄສະນາທີ່ຮັບຜິດຊອບແມ່ນບໍ່ຖືກຕ້ອງ. ຫຼັງຈາກນັ້ນ, ມີການປະທັບໃຈຈາກໂຄສະນາ bot, (bot ເປັນຊໍແວອັດຕະໂນມັດທີ່ສາມາດໃຊ້ເພື່ອເພີ່ມຈໍານວນການຈະລາຈອນຫຼືປະຊາຊົນ SPAM) ເຊິ່ງຫມາຍຄວາມວ່າບໍ່ມີຜູ້ໃຊ້ທາງກາຍະພາບເຄີຍມີໂອກາດເຫັນໂຄສະນາ.

ເຖິງ 60 ສ່ວນຮ້ອຍຂອງການຈະລາຈອນໂຄສະນາມາຈາກບອທ໌ເຫຼົ່ານີ້. ແລະສຸດທ້າຍ, ມີການສໍ້ໂກງການປະທັບໃຈ. ໃນກໍລະນີນີ້ຜູ້ໃຊ້ທີ່ບໍ່ລະມັດລະວັງເຊື່ອງການໂຄສະນາທີ່ຢູ່ເບື້ອງຫລັງໂຄສະນາອື່ນໆ, ເຊິ່ງເຄັດລັບເຄືອຂ່າຍໂຄສະນາເປັນໂຄສະນາທີ່ມີ CPM ສູງຂຶ້ນໄປຫາເວັບໄຊທ໌. ນີ້ຍັງຊ່ວຍເພີ່ມຈໍານວນປະທັບໃຈໂຄສະນາ, ໂຄສະນາຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຫຼາຍຂຶ້ນ.

ທ່ານສາມາດອ່ານເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບເລື່ອງນີ້ໃນບົດທີ່ດີເລີດໂດຍ Reid Tatoris.

CPM ແບ່ງປັນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໂຄສະນາໃນເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານໄດ້ແນວໃດ?

ດັ່ງນັ້ນ, ໃຫ້ເວົ້າວ່າທ່ານມີເວັບໄຊທ໌ຫນຶ່ງ, ແລະທ່ານຕ້ອງການໃຊ້ມັນເພື່ອໃຫ້ບໍລິການໂຄສະນາແລະສ້າງລາຍໄດ້ເດືອນເດືອນຫຼັງ. ດີ, ທ່ານກໍາລັງຈະຕ້ອງນັ່ງລົງແລະຄິດໄລ່ວ່າປະເພດລາຍໄດ້ປະຈໍາເດືອນໃດໆທີ່ທ່ານຈະສະບາຍກັບ. ຖ້າເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານໃຫມ່ແລະມີການຈະລາຈອນຫນ້ອຍ, ທ່ານຈະບໍ່ມີລາຍໄດ້ຫຼາຍ, ດັ່ງນັ້ນ CPM ຂອງທ່ານຈະຕໍ່າຫຼາຍ. ຖ້າເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານມີການຈະລາຈອນສູງ, CPM ຈະສູງຂຶ້ນ.

ມີສອງປະເພດທີ່ແຕກຕ່າງກັນຂອງອັດຕາ CPM - ຄົງທີ່, ແລະປ່ຽນແປງ. ອັດຕາຄົງທີ່ແມ່ນງ່າຍທີ່ຈະເຮັດວຽກຮ່ວມກັບທ່ານທີ່ມີມູນຄ່າທີ່ແນ່ນອນທີ່ຈະປະຕິບັດຕໍ່ການສະແດງຜົນການໂຄສະນາທີ່ສ້າງຂື້ນ. CPM ປ່ຽນແປງແມ່ນມີຄວາມຫຍຸ້ງຍາກຫຼາຍທີ່ຈະເຮັດວຽກຮ່ວມກັບ, ແລະອັດຕາເຫຼົ່ານີ້ຈະແຕກຕ່າງຈາກຫົວຂໍ້ຂອງເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານ, ປະເທດທີ່ທ່ານຢູ່, ຜູ້ໂຄສະນາ, ແລະອື່ນໆ.

ໃຫ້ເຮັດຄະນິດສາດໄວໆ. ທ່ານມີເວັບໄຊທ໌ແລະມັນເປັນສະເລ່ຍ 40,000 ຄົນຕໍ່ເດືອນ, ມີຈໍານວນທັງຫມົດ 120,000 ວິນາທີຕໍ່ຫນ້າ. ເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານແມ່ນມູນຄ່າສໍາລັບທ່ານແນວໃດ?

ດີ, CPM ຂອງ $ 5 (ເຊິ່ງເລັກນ້ອຍຂ້າງເທິງສະເລ່ຍສໍາລັບປີ 2017), ທ່ານຈະຄິດໄລ່ມັນວິທີນີ້:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

ຫຼາຍກວ່າ 12 ແລະທ່ານກໍາລັງຊອກຫາເວັບໄຊທ໌ທີ່ມີມູນຄ່າ $ 7,200 ໃນລາຍໄດ້ໂຄສະນາຕໍ່ປີ.

ເມື່ອທ່ານພິຈາລະນາເບິ່ງຫລາຍໆລ້ານເວັບເບິ່ງຫນ້າເວັບຕ່າງໆໃຫ້ບໍລິການທຸກເດືອນ, ທ່ານສາມາດເບິ່ງວິທີກາລະຕະຫຼາດ CPM ທີ່ເປັນປະໂຍດໄດ້ແກ່ບາງເວັບໄຊທ໌. ແທ້ຈິງແລ້ວ, ຜູ້ປະກອບສ່ວນ YouTube ທີ່ປະສົບຄວາມສໍາເລັດຫຼາຍທີ່ສຸດເຮັດໃຫ້ຫລາຍລ້ານໂດລາໃນແຕ່ລະປີຈາກພຽງແຕ່ສ່ວນຫນຶ່ງຂອງລາຍໄດ້ໂຄສະນາທີ່ YouTube ເກັບຈາກຫນ້າເວັບຕ່າງໆ.

ວິທີແລະບ່ອນທີ່ຈະໄດ້ຮັບການໂຄສະນາການໂຄສະນາ CPM

ຖ້າທ່ານໄດ້ອ່ານທັງຫມົດຂ້າງເທິງແລະມີຄວາມສົນໃຈໃນການສ້າງລາຍຮັບ CPM ຜ່ານເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານ, ຄໍາຖາມທີ່ມີເຫດຜົນຕໍ່ໄປນີ້ແມ່ນ "ຂ້ອຍຈະເລີ່ມຕົ້ນແນວໃດ?"

ທ່ານຈະບໍ່ສາມາດເຂົ້າຫາບໍລິສັດແລະຂໍໃຫ້ພວກເຂົາເລີ່ມວາງໂຄສະນາໃນເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານໄດ້. ມີເວັບໄຊທ໌ແລະທຸລະກິດທີ່ສ້າງຂຶ້ນປະມານການເຂົ້າຊົມເວັບໄຊທ໌ເຊັ່ນວ່າຂອງທ່ານ, ແລະພວກເຂົາກໍ່ສາມາດເລີ່ມຕົ້ນໄດ້ງ່າຍໆ.

ບາງຄົນທີ່ດີທີ່ສຸດທີ່ຈະເລີ່ມຕົ້ນມີ:

ສ້າງບັນຊີກັບບາງສ່ວນຂອງການເຫຼົ່ານີ້, ແລະການທົດລອງ. ເມື່ອທ່ານຊອກຫາໂຄງການທີ່ເສີມຂະຫຍາຍເວັບໄຊທ໌ຂອງທ່ານແລະນໍາໃຊ້ລາຍໄດ້ທີ່ດີ, ຕິດຕາມມັນ.